Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.10.2021 alkaen.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa suoraan verkkopankista, luottokortilla, PayPalilla tai laskulla/osamaksulla.
Maksu tapahtuu salatussa yhteydessä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitusaika

Tilauksesi lähtee samana tai viimeistään seuraavana päivänä tilauksestasi. Lähetämme tuotteet postitse, joka toimitetaan suoraan kotiisi. Kirjepostin kulku on Postin tiedotteen mukaan tällä hetkellä 4-5 arkipäivää.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Vaihto ja palautus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Vaihdon tai palautuksen kustannus sinulle on kirje-postimaksun verran, eli 2,90 euroa.
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa, toimi näin:

1) Lähetä sähköpostia: asiakaspalvelu@well-done.fi ja kerro mihin tuotteeseen haluat vaihtaa vai haluatko palauttaa.
Nopea tieto on meille tärkeää, jotta saamme maksun palautuksen mahdollisimman pian sinulle (luottokortti / lasku / tilillemaksu).

2) Pakkaa käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote kirjekuoreen omassa pakkauksessaan (älä taita tms.), ja lähetä se postitse meille. Ei haittaa, vaikka sellofaanipussi on mennyt rikki, kun olet avannut pakkausta. Maksa postissa 2,90 euron kirje-postimaksu.
Palautusosoite:
well-done
Leppäsenkulma 5
33960 Pirkkala
Muista laittaa palautuksen / vaihdon mukana yhteystietosi!

3) Palautamme sinulle tuotteen hinnan mahdollisimman pian, riippuen maksutavastasi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Verkkopankilla tai luottokortilla maksetut tilaukset palautamme suoraan tilillesi. Muista ilmoittaa myös tilinumerosi! Laskulla tilatut tuotteet, pyrimme ensisijaisesti vähentämään suoraan pois laskultasi.

Emme vastaa postin toimituksen aikana sattuneista rikkoutuneista tuotteista tai muista vahingoista. Ota tuolloin yhteyttä suoraan postiin.

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli verkkokaupassamme on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa olemme viipymättä yhteydessä sinuun ja kerromme virheellisestä hinnasta. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Vaihto ja Palautus -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ota yhteyttä 

Sari Sarkola
asiakaspalvelu@well-done.fi
040 5198763 


Toimitusaika

Tilauksesi lähtee joko seuraavana päivänä tilauksestasi tai jos kyseessä on yksilöllinen tilauskoru, sovimme toimituksen keskenämme etukäteen tilauksen yhteydessä. Lähetän korut postitse kirjeellä, joka toimitetaan suoraan kotiisi. Kirjepostin kulku on Postin mukaan tällä hetkellä 4 arkipäivää. Jos kyseessä on isompi tilaustuote, lähetän sen mittojen mukaisessa postin paketissa. Lähetyskulut lisätään tuotteen hintaan.

Maksaminen

Voit maksaa suoraan verkkopankissa, luottokortilla, PayPalilla.
Maksu tapahtuu salatussa yhteydessä
.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokaupan tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Vaihto tai palautus maksaa sinulle kirje-postimaksun verran, eli 2,50 euroa.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa, toimi näin:
1)
Lähetä sähköpostia: asiakaspalvelu@well-done.fi, ja kerro mihin tuotteeseen haluat vaihtaa vai haluatko palauttaa. Lähetä tieto palautuksesta tai vaihdosta mahdollisimman pian, niin saan maksun palautuksen mahdollisimman nopeasti (luottokortti/tilillemaksu).

2)
Pakkaa käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote kirjekuoreen samassa lähettämässäni pakkauksessa (älä taita korua), ja lähetä se postitse kirjeenä. Ei haittaa, vaikka kääre/paketointi tuotteen ympärillä on mennyt rikki, kun olet avannut pakkausta. Maksa postissa palautuksen 2,50 euron kirje-postimaksu. Korun pitää olla ehjä, että raha palautetaan tilillesi.

Palautusosoite:
well-done
Leppäsenkulma 5
33960 Pirkkala

HUOM.
Muista laittaa palautuksen tai vaihdon mukaan yhteystietosi!

3) Palautan korun hinnan sinulle mahdollisimman pian, riippuen maksutavastasi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Verkkopankilla tai luottokortilla maksetut tilaukset palautan suoraan tilillesi. Muista ilmoittaa myös tilinumerosi!

Yksilöllisissä tilaustuotteissa ei ole palautusoikeutta.

Tämä koskee tuotetta, joka valmistetaan tai jota muunnellaan vaatimustesi mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeitasi vastaavaksi, esimerkiksi yksilölliset tilauskorut, kakun koristeet, jotka on tehty toivomustesi mukaisesti. Kakun koristeita ei myöskään voi palauttaa hygienisistä, terveydellisistä syistä.

Peruuttamisoikeuden menetys ei koske tuotteita, jotka vastaavat verkkokauppavalikoimaa, joista valitset esimerkiksi tuotteen värin tai korvakorun koukun materiaalin.

Pidätän oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli verkkokaupassa on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa olemme viipymättä yhteydessä sinuun ja kerromme virheellisestä hinnasta.

Ota yhteyttä

asiakaspalvelu@well-done.fi
040 519 8763

Tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Pirkkalassa. well-done on suomalainen yritys.

Lahjakortti